Kad neočekivane stvari vas nasmiješati kao ništa drugo je nikad uspijelo..

Vratila sam se doma danas…i nikad sam mislila da to bi se moglo dogoditi! Uzela sam vlak, sat: 17.23. Došla sam u kolodvoru, a bilo je linija ljudi ispred blagajni. Vidim ovaj ruksak, i to me podsjetio na osobi koji sam zapravo mislila za posljednja dva sata. Bože moj to je on! Nisam mogla vjerovati. Mislila sam da to je šala, ali kad sam pozvala svoje ime, a on me pogledao bila sam zaglavila. Počela sam se smiješiti, smiješiti, smiješiti. Ja sam nasmijana i sada! On uvijek me osmijeh s ništa. Samo što on je, kad on me pozdravlja, kad se osmijehuje. Kad on kaže nešto, ili kada misliš o njemu cijeli dan i onda ga nađeš na kolodvoru kad to najmanje očekuješ.

On počinje govoriti, samo malo. On je još malo sramežljiv. On kaže nekoliko riječi i čini se da sam koja govori previše. Mrzim taj osjećaj. Ali ubrzo se sve mijenja. Idemo vani, na platformi čekati naše vlak. Sudbina je da imamo isti vlak! On počinje imati više samopouzdanja, govori malo više, on smije, puši cigarete.
Vlak stigne. To je vrijeme da udemo u vlaku. Ja sjedem na prvom sjedalom da nađem, on me prati i sjedi ispred mene. Napuštamo kolodvora, on razgovori na telefonu, a ja gledam kroz prozor i pokušam sakriti taj glupi osmijeh koji ima u moje lice. Izgubila sam se u mojima mislima. On je također. Govorimo o slučajnim stvarima, čini se da on je više samouvjeren, ali još sramežljiv, čini se on želi sakriti nešto.
Stigla sam na mom kolodvoru. On mora proći do terminala da se vrati doma. Ja donesem moju prtljagu, kažem doviđenja. On također, dakle, u onako nespretan način kaže: ”Imaj dobar vikend.”A on osmijehuje. Vau, taj je osmijeh koji stvarno osvjetljava moj dan i sa se osjećam postoji ništa ide krivo u ovom svijetu. Bolje od korova, ha?  Hahaha
Sišla sam s vlaka i brzo dođem do druge platforme. Vlak odlazi, vidim da on gleda kroz prozor, on je promijenao sjedalo, on sada sjedi gdje sam bila, i sramežljiv osmijehuje, kao da je znao što je to za moj osmijeh…osmijeh da još imam na moje lice. ❤

About juggaswag

I'm me :) I got my own style, I follow my own fashion. Photographer. Blogger. Fashionista. DJ. Traveler. Want more?
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

